Manteniment del centre
Manteniment de les instal·lacions i de l'equipament
Administració-Manteniment
Milloreu el control de les incidències en el centre i gestioneu-les amb rapidesa.
- Tot el professorat, així com personal d'administració i serveis, pot afegir un requeriment, en un espai o lloc del centre.
- Aquesta informació arriba en temps real al responsable o responsables de manteniment.
- El responsable, atén cadascun dels requeriments i registra l'acció feta segons l'estat de la mateixa:
- Pendent: És l'estat inicial, quan l'incidència no es troba solucionada.
- En resolució: Quan l'acció requereix d'una acció externa, o a l'espera d'una solució definitiva.
- Tancada: Quan el responsable registra una acció definitiva i tanca el requeriment.
- Validada: És el tancament definitiu si l'usuari que ha registrat el requeriment, dona per bona la solució feta. En cas contrari, el requeriment passarà a pendent de nou.
- Mantindreu sempre un registre actualitzat i en temps real, de les accions fetes en cadascun dels espais del centre.
Detalls
Permisos-Rol : Administradors-Coordinadors-Tutors-Professorat-Pas
Localització-Menú : Administració
Funcionalitats relacionades
-
Gestió dels espais
Espais i distribució de l'alumnat
-
Indicadors
Indicadors i gràfiques d'anàlisi i seguiment
-
Altres funcionalitats
Altres funcionalitats destacades
-
Expedient de l´alumnat
Seguiment acadèmic de l'alumnat
-
Fitxa de l´alumnat
Accés a les dades de l'alumnat
-
Missatgeria
Comunicació interna i amb les famílies
-
Circulars
Enviament massiu d'informació a les famílies
-
Calendari - Agenda
Esdeveniments dels usuaris
-
Sortides i viatges - reforços
Gestió de les sortides
-
Avaluacions
Avaluacions de l'alumnat
-
Control de pagaments
Registre i control dels pagaments
-
Gestió dels espais
Espais i distribució de l'alumnat